Subject: FW: Sündmusteenuste kulud
From: "MKM info"
To: "MKM info"
Date: Wed, 22 May 2024 13:49:45 +0300

From: Jevgeni Lazartšuk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 22, 2024 10:45 AM
To: Ingrid Kuusik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Sirli Heinsoo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Sündmusteenuste kulud

Tere

Meil oleks siiski soov saada detailsemat ülevaadet sündmusteenuste
arendamise kuludest (nii ära- kui elusündmusteenuste osas).

Kuidas seda oleks kõige mõistlikumal viisil võimalik teha?

Kui vaadata kulude struktuuri, kas ma saan õigesti aru, et piltlikult
öeldes asutused esitavad teile arveid ning tasute vastavalt nendele, kas
arvete põhjal on võimalik tuvastada kuidas kulud jaotusid, ehk kas nende
arvete põhjal on võimalik tuvastada kululiigi, milline on projektiga
seotud palgakulud, arenduskulud, mida on majasiseselt kulutatud ja mis
ulatuses on tasutud partnerile, võimalik ka mingi infrastruktuurile tehtud
kulutused?

Sellele lisandub ka MKM enda kulu, kas nende osas on võimalik saada
jaotust? Ma saan aru nende kulude jaotus on palgakulu, analüüside ja
uuringute tellimise kulu ning ürituste ja materjalide ettevalmistamise
kulud.

Ette tänades

Jevgeni Lazartšuk

Audiitor

+372 640 0767

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]